آموزش ها و ترفندهای مهم اینستاگرام که هر کس باید بداند

تاثیر فالوور واقعی در کسب و کار اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام

امروزه فعالیت بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی‌ها انجام می‌شود که هر کدام از افراد در این شبکه‌ها برای انجام کارهای متعدد رجوع آورده‌اند. به عنوان مثال شبکه محبوب و پر طرفدار اینستاگرام، یکی از این شبکه‌هایی می‌باشد که همه جور اقدام و فعالیت در این فضا انجام میشود.

تاثیر وجود فالوور واقعی در کسب و کار

یکی از دلایل مهمی که شما را وادار به اقدام خرید فالوور واقعی اینستاگرام خواهد کرد، بحث جلب اعتماد کاربران فالوور‌های پیج است. به عنوان مثال فرض کنید شما می‌خواهد در فضای گسترده اینستاگرام محصولی را خریداری کنید؛ در این میان دو پیج در نظر دارید که هر دو همان محصولات را ارائه می‌دهند، اولین پیجی که در آن مشغول به جستجو کالای مورد نظر خود هستید، به تعداد ۲۰ هزار فالوور می‌باشد با تعداد لایک و کامنت بالا که قابل مشاهده هستند. اما دومین پیجی که شما از آن دیدن می‌کنید و به گشت و گذار کالای مورد نظر خود در پیج‌شان هستید، تنها ۲۰۰ فالوور دارد، حال در نظر بگیرید که پیج دوم تنوع محصولات‌شان بالا می‌باشد و همچنین از قیمت خوبی هم برخودار است، با این تفاصیل شما به کدام یک از پیج‌هایی که گفته شد اعتماد خواهید کرد؟ و در نهایت اقدام به خرید از پیج می‌کنید ؟ به احتمال خیلی بالا و نزدیک که صد در صد به پیج اولی که از تعداد بیشتری از فالوور برخوردار است، اعتماد خواهید کرد. مسئله دوم برای بحث وجود فالوور بالا در پیج اینستاگرام، بحث برندینگ است. شاید شما برند بزرگی باشید یا خواستار بزرگ دیده شدن هستید، وقتی یکی از مشتریان برند شما یا کسانی که قصد همکاری با شما را دارند آیدی شما را در اینستاگرام سرچ می‌کنند و وارد پیج می‌شوند، اگر ببیند که تعداد فالوورهای شما به عنوان مثال تنها هزار فالوور است، یقینا دیدگاه آن‌ها نسبت به شما عوض خواهد شد.

حال اگر همین افراد بینند که پیج شما ۵۰ هزار یا حتی بیشتر از آن فالوور دارد صد درصد آن‌ها به دیدگاه یک برند معروف به شما نگاه خواهند کرد و در نهایت منجرب به رونق کسب و کار شما و فروش بالا در فضای مجازی روبه‌رو خواهید شد.

تاثیر خرید فالوور در رونق کسب و کار

با توجه به این مسئله که اگر تعداد فالوور در پیج‌های شخصی و یا پیج‌های مربوط به کسی و کار، محبوب واقع شود؛ از این بابت دیگر نیاز به تبلیغ در دیگر پیج‌های اینستاگرام نیست ! قطعا تعداد بالای فالوور اینسناگرام، تاثیر زیادی در جذب کردن تعداد بیشتر کاربران دیگر است که تمامی این صحنه‌ها و افزایش تعداد فالوور، به معنی دیده شدن محصول یا خدمت شما درباره نوع کسب و کارتان می‌باشد. استارتاپ‌ها و دیگر پیج‌های کسب و کار که تازه تاسیس بودند، به راحتی می‌توانند با خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام و تبلیغ کردن هدفمند با استفاده از تولید محتوای اصولی در یک شب بتوانید راه ۱۰۰ ساله را بروید. به جرعت می‌توان گفت اگر محصولات شما، آمادگی و صلاحیت کامل را برای فروش داشته باشید، هر بازدید کننده‌ای که پست‌ها را ملاحضه می‌کنند، همین افراد می‌تواند یک مشتری بالقوه مبدل شوند. با این حساب می‌تواند به یک خریدار واقعی تبدیل گردنند. فعالیت در اینترنت و استفاده کردن از پتانسیل شبکه اجتماعی بزرگ از جمله شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران دارای ظرافت‌ها و ترفندهای خاصی می‌باشد. روش جذب کردن و بالا رفتن فالوور در این شبکه اجتماعی یک چالش بزرگی برای بیزینس شما بوده و به روش‌های گوناگونی قابل انجام خواهد بود.

تاثیر خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام بسیاری از اشخاص که مهارت افزایش فالوور برای پیج را دارند و نوعی کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی عنوان می‌شوند؛ بر این باور هستند که این موضوع افزایش فالوور در پیج اینستاگرام داخل ایران به قدر زیادی اهمیت داده می‌شود که در فرهنگ کاربران غیر ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این موضوع فاقد اهمیت است.

البته نکته جالب دیگر درباره کارشناسان دیجیتال مارکتینگ این است که این افراد، خود به دنبال آرایش پیج اینستاگرام خود هستند تا بتوانند مشتریان زیادی را جذب کنند و به هر صورتی که شده است به فکر فالوورهای پیج خود و افزایش فالوور پیج خود حتی به صورت فیک هم هستند، در این صورت مشتریان زیادی را خواهند داشت. در نهایت خودشان یکی از مشتری‌های دائم و خوب سایت‌های معتبر و نمایندگی‌های معتبر خرید فالوور هستند!

پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال خرید و افزایش فالوور برای پیج‌تان هستید از سایت‌های معتبر خریداری و تهیه کنید تا در آینده رونق در کسب و کارتان داشته باشید. استفاده از فالوور واقعی برای شما چند مزیت به همراه خواهد داشت : ابتدا متوجه هستید که فالووران واقعی تاثیر مستقیم و بهتری در مقایسه با فالوورهای فیک برای پیج شما خواهند داشت، زیرا تعداد لایک و کامنت در پیج شما افزایش می‌یابد و مشتریان شما شاهد این قضایا خواهند بود و با خیال آسوده و اعتماد بیشتر اقدام با خرید خواهند کرد. استفاده از فالوور واقعی فروش شما را دو چندان خواهد کرد. استفاده از فالوور واقعی بازدید پیج شما را افزایش می‌دهند، در نهایت موجب می‌شود تا دیگر کاربران و فالوورهایی که تازه با پیج شما آشنا شدند، اعتمادشان بیشتر شود و اقدام به خرید محصولات پیج خواهند کرد. پس با این حساب داشتن فالوور واقعی برای پیج شما مزیت‌های بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید با خرید فالوور واقعی زودتر به این مرحله و مزیت‌ها دست یابید.

تقریبا همه کاربران در اینستاگرام که از این پلتفرم رایگان و در عین حال تاثیر گذار برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند، به دنبال دیده شدن پیج‌شان هستند. و اینکه پست‌های منتشر شده در پیج‌ آن‌ها وارد اکسپلور شود و یا حداقل کار این که پست و پیج آن‌ها در معرض دید فالوورهای واقعی خودشان قرار بگیرد.

با توجه به موارد گفته شده پیشنهاد می‌شود با خرید فالوور واقعی برای پیج‌تان بهره لازم و کافی را ببرید. در آینده فالوور واقعی به مشتریان دائم تبدیل خواهند شد و درآمد شما هم با افزایش روبهرو می‌شود. فالوور واقعی تاثیرات بسزایی را به همراه دارد که با خرید پیکج‌ها و طرح‌های مختلف فالوور می‌توانید به عملکرد پیج و درآمدتان سرعت بخشید. اگر پیج شما مربوط به کسب و کارتان می‌باشد حتما از این فرصت استفاده کنید و از سایت‌های معتبر فالوور واقعی خریداری کنید تا پیج شما رو به رشد باشد و روحیه و انگیزه شما را برای ادامه کار افزایش دهد

 

مزیت خرید فالوور اینستاگرام

امروزه رسانه‌های اجتماعی با رشد روز افزون فناوری در حال نفوذ در زندگی افراد جامعه هستند. در حال حاضر این رسانه در دسترس‌ ترین وسیله برای به اشتراک گذاری وقایع روزانه زندگی افراد می‌باشند. فضای اینستاگرام پر است از عکس‌های غذاها، سفرها، مهمانی‌ها، کنسرت‌ها، رستوران‌گردی‌ها و کافه نشینی‌ها.

با این حجم عظیم ارتباطاتی که در اینستاگرام شکل می گیرد شما هم می توانید به راحتی در این شبکه اجتماعی حضوری فعال داشته باشید و بازار بزرگی برای خودتان بسازید. قبل از تمام کارها، نخست باید با اصطلاحات اینستاگرام آشنا شوید، تا بازاریابی شما موثر و مفیدتر باشد.

آشنایی با اصطلاحات به کار گرفته شده در اینستاگرام

پست : به هر تصویر یا ویدیویی که شما در اینستاگرام آپلود می کنید، یک پست می‌گویند.

فالو : این واژه به صورت لغوی به معنای دنبال کردن است. در اینستاگرام به این معنا است که اگر شما از پست‌های یک نفر خوشتان می‌آید و به او علاقمند هستید او را دنبال و فالو می‌کنید.

فالوور : این واژه به معنای دنبال کننده است.

فالویینگ : فالویینگ هر پیج تعداد کسانی است که که توسط آن پیج فالو شده‌اند.

کاربردهای ایستاگرام برخی از کسب و کارها با هدف برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و افزایش دنبال‌ کننده‌های خود وارد اینستاگرام می‌شوند و برای خود حساب کاربری ایجاد می‌‌کنند. برخی دیگر از شرکت ها بسیار سرشناس و معروف هستند و نیازی ندارند که بخواهند از طریق اینستاگرام خود را به افراد جامعه معرفی کنند ولی با این هدف از اینستاگرام استفاده می‌کنند تا بتوانند مشتریان خود را از فعالیت‌های بشر دوستانه خود مطلع کنند و در ذهن مردم به عنوان یک برند دوستدار محیط زیست و انسان‌ها حک شوند. برخی از شرکت‌های فعال در این زمینه هم با خرید فالوور اینستاگرام پا به این عرصه می‌گذارند. هدف این موسسات جذب مخاطب و آشنایی بیشتر مخاطبان با این برندهای نوپاست. اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، در جای درستی قرار دارید. ما بهترین فالوورها را برایتان فراهم می کنیم تا بیشتر شناخته شوید و فروش بیشتری داشته باشید! با خرید فالوور در دنیای بازاریابی دیجیتال حضوری فعال داشته باشید.

مزیت خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور یکی از بهترین راه‌ها برای جلب نظر افراد است. وقتی که شما وارد یک صفحه در اینستاگرام می‌شوید اولین چیزی که می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند، تعداد فالوورهای آن است. در بحت تجاری و رقابت نیز هنگامی که دو حساب کاربری یک محصول مشابه با کیفیت و قیمت یکسان را عرضه می‌کنند، مشتری به سراغ صفحه‌ای می‌رود که تعداد دنبال‌ کنندگانش بیشتر است و خرید خود را از آن انجام می‌دهند.

نکته مهم در خرید فالوور اینستاگرام ارزان این است که هیچ محدودیتی در این خرید وجود ندارد و شما می‌توانید ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ فالوور و حتی بیشتر را برای حساب کاربری خود خریداری کنید. تعداد فالوورهای خریداری شده فقط بستگی به میزان بودجه و پولی که می‌خواهید صرف این کار بکنید بستگی دارد. پس اگر به دنبال افزایش بازدید کننده از صفحه اینستاگرام تان هستید، همین الان دست به کار شوید. با خرید فالوور اینستاگرام می‌توانید تاثیر بهتری روی مخاطب خود بگذارید و در فرآیند جذب هم موفق تر باشید. اینگونه می‌توانید بازارهای موجود خود را بهتر شناسایی کنید و بدرخشید!

اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای نمایش برند تجاری شما و افزایش میزان فروش‌تان است. افرادی که با اهداف تجاری و کسب درآمد وارد اینستاگرام می‌شوند به هر طریقی به دنبال افزایش تعداد فالوورهای خود هستند. از آنجایی که امروزه اینستاگام یکی از محبوب‌ ترین رسانه‌های اجتماعی در سطح دنیاست این گونه افراد به شدت به دنبال استفاده از این فناوری هستند. اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌ها برای افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش محصولات است. صرف زمان برای ساختن یک حساب کاربری قوی و پر محتوا در اینستاگرام یک سرمایه‌ گذاری عالی برای حرفه و کسب و کار شما محسوب می‌شود. ولی جذب فالوور و افزایش محبوبیت حساب کاربری اصلا کار ساده‌ای نیست و به زمان طولانی مدت احتیاج دارد. شما باید روش‌ها و استراتژی‌های مختلف را امتحان کنید تا در نهایت بتوانید به موفقیت و محبوبیت برسید. خرید فالوور اینستاگرام یک راه میانبر و کوتاه برای دستیابی به این هدف است. برای افزایش کارایی بیشتر ما به شما پیشنهاد می کنیم که در کنار تلاش خود برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام از روش خرید فالوور اینستاگرام نیز استفاده کنید. هر کسی که وارد یک پیج اینستاگرام می‌شود نخست به تعداد فالوورهای آن صفحه نگاه می کند. هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد نشان می‌دهد که شما جذابیت بیشتری دارید و بسیار کارهای قوی و ارزشمندی ارائه می دهید. این تاثیر بسیار خوبی روی مخاطب می گذارد و او را دعوت به دنبال کردن کانال شما و کارهای شما می کند. این تاثیر اولیه بسیار مهم است و می تواند در رشد بازاریابی شما موثر باشد.

پیج‌های بزرگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

 

√ تخصصی هستند

اغلب پیج‌هایی که تجارت‌های بزرگ انجام می‌دهند، یک تخصص خاص دارند. پیج‌های تخصصی معمولا فالوورهای زیادی دارند و اکثر این فالوورها هدفمند هستند. بدین‌ معنا که فالوورهای آن‌ها معمولی نیستند و همه‌ی آن‌ها طبق قوانین پرسونا، جمع‌آوری شده‌اند. فرض کنید شما فالوورهای زیادی برای پیج خود دارید اما هر کدام از آن‌ها در یک تخصص متفاوت از کسب وکار شما فعالیت دارند. این فالوورها نمی‌توانند برای شما سود آور باشند و تنها یک فالوور یا دنبال کننده بی‌هدف هستند. همچنین باید بدانید پیج‌های تخصصی، تبلیغات را هدفمند می‌کنند. برای مثال پیج مربوط به دکوراسیون داخلی، پیجی ست که همه مطالب مربوط به دیزاین را در خود جای داده است و مخاطبان آن، به طور معمول، طراح و یا معمار هستند. حالا اگر شما یک تبلیغات مربوط به مبلمان یا وسایل مربوط به دکوراسیون داشته باشید می‌توانید بالاترین جذب مخاطب هدفمند را، از این طریق داشته باشید.

√ دنبال کننده یا فالوورهای زیادی دارند

پیجی که می‌خواهید تبلیغات خود را در آن انجام دهید باید فالوورهای زیادی داشته باشد. البته در مطالب بالا هم اشاره کردیم، به عددی که در پیج‌ها ثبت می‌شود نباید اطمینان کرد چرا که شاید فالوورهای آن پیج، تقلبی باشد. پس باید در ابتدا مطمئن شوید که فالوورهای پیجی که انتخاب کردید فیک نباشد. سوال مطرح شده در این قسمت این است که چگونه اطمینان حاصل کنید که فالوورهای این پیج تقلبی نیستند! تشخیص دادن این امر زیاد سخت نیست فقط باید به چند نکته‌ی کوچک توجه کنید. برای مثال یک پیج را می‌بینید که K300 فالوور دارد، برای اینکه از صحت این تعداد فالوور مطمئن شوید باید به تعداد لایک‌های آن پیج توجه کنید. اگر تعداد لایک‌های آن پیج به نسبت فالوورها، بسیار کم باشد، در اینجا شما مطمئن می‌شوید که فالوورهای این پیج تقلبی هستند. یک فرمول ساده وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای محاسبه باید تعداد فالوورها را در ۱۶درصد ضرب کنید، عدد به دست آمده باید تقریبا با تعداد لایک‌ها برابر باشد.

البته باید بدانید برخی از پیج‌ها لایک و پکیج فالوور را هم خریداری می‌کنند. پس باید چه کار کرد؟ یک روش نسبی دیگر هم وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. می‌توانید تعداد کامنت‌ها را با تعداد فالوورها مقایسه کنید. معمولا پیج‌هایی که فالوورهای اصلی دارد تعداد کامنت های آن هم به نسبت زیاد است.

روش های تبلیغات در پیج های بزرگ اینستاگرام

• تبلیغات ویدئویی :‌ همان‌ طور که از نام این نوع تبلیغات معلوم است، این تبلیغات به صورت محتوای ویدئویی صورت می‌گیرد. برای این‌ کار شما باید یک کلیپ از کسب و کار خود تهیه کنید و تبلیغ آن را در پیج های بزرگ بگذارید. این تبلیغ معمولا به صورت یک شبانه روز اعتبار دارد اما شما می‌توانید با پرداخت بهای بیشتر آن را تمدید کنید.

• تبلیغات بنری :‌ در این تبلیغات شما یک عکس یا یک بنر طراحی شده از کسب و کار خود تهیه می‌کنید و آن را در پیج مربوطه منتشر می‌کنید. دقت داشته باشید این بنر باید بسیار جذاب باشد و از طراحی خوبی بهره‌مند باشد تا بتوانید بازخورد مثبت دریافت کنید.

• تبلیغات استوری : تبلیغات استوری در اکثر مواقع ۲۴ ساعته است و بازخورد خوبی هم دارد چراکه افراد زیادی، ابتدا که وارد پیج خود می شوند، استوری‌های خود را چک می‌کنند سپس به سراغ پست‌ها می‌روند.

سخن پایانی

پیشنهادی که برای شما داریم برای رشد سریع پیج مربوط به کارتان، خرید پکیج فالوور است. خرید فالوور یکی از مزیت‌های خوبی می‌باشد که فرصت را برای افرادی که زمان برایشان اهمیت دارد، کاهش می‌دهد. اگر قصد خرید فالوور برای افزایش پیج اینستاگرام خود را دارید، سعی کنید از سایت‌های معتبر که سابقه دیرینه دارند، استفاده کنید. یکی از سایت‌های معتبر، سایت addinsta.irمی‌باشد که می‌توانید از خدمات این وب سایت بهره ببرید.

 

راه‌های تشخیص فالوور فیک

شعار‌های گول زننده

اگر به دنبال خرید فالوور ارزان بوده باشید احتمالا با جملاتی مواجه خواهید شد که نه تنها شعار گونه بودن آن مشخص است بلکه به نوعی توهین به مخاطب به حساب می‌آید. وجود این تبلیغات در سطح وب می‌تواند در نهایت منجر به وسوسه شما شود و نتایج دور از انتظاری برای شما در پی داشته باشد. در این میان شرکت‌هایی حرفه‌ای وجود دارند که علاوه بر اطلاع کامل از الگوریتم‌ها و روش‌های ابتکاری برای جذب فالوور واقعی انجام می‌دهند. شما باید معیار و خط کشی برای سنجش این شرکت‌ها با افرادی که تنها با شعار اقدام به خرید و فروش فالوور می‌کنند، داشته باشید. یک راه ساده و آسان برای سنجش واقعی این افراد، درخواست نمونه کار و پیج‌های فعال آن است. شما با استفاده از نمونه کار‌های قبلی خواهید توانست حقیقت امر را بدانید.

راه‌های شناسایی فالورر فیک

یکی از آسان‌ترین راه‌های شناسایی فالور‌های فیک، میزان تعامل یا نرخ تعامل کاربران با پست و صفحه شماست. در صورتی که اقدام به خرید فالوور ارزان کرده‌اید می‌توانید با توجه به میزان تعامل این کاربران با هر پست یا کل صفحه از واقعی بودن آن با خبر شوید. برای این کار کافیست تعداد لایک، کامنت، ریپلای، میزان به اشتراک گذاری و هر عمل دیگری از جانب کاربر را بر تعداد کل فالوور‌های خود تقسیم کنید و جواب را در ۱۰۰ ضرب کنید، شما با این کار خواهید توانست میزان تعامل کاربران خود با هر پست و یا کل صفحه خود را بدانید.

میانگین میزان تعامل بر اساس آمار

بر اساس آماری از شرکت markerly میزان تعامل حساب‌های کاربری با بیش از ۱۰۰۰ فالوور باید ۸ درصد، از ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالوور ۴ درصد از ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار فالوور ۲٫۴ و برای پیج‌های بالای یک میلیون فالوور میزان تعامل باید ۱٫۷ درصد باشد. اگر پیجی را می‌شناسید که این میزان فالوور دارد ولی میزان تعامل آن در حدود عددهای گفته شده نیست به واقعی بودن فالوور‌های آن پیج شک کنید.

چرا فالوور بخریم

با تمام موارد گفته شد، همچنان یکی از معیار‌های سنجش و اعتماد کاربران به یک صفحه یا پیج اینستاگرام به تعداد فالوور و میزان عضوهای آن بر می‌گردد. هر چه تعداد فالوور‌های صفحه بیشتر باشد به صورت ناخودآگاه این حس در مخاطب ایجاد می‌شود که حتما پیج و کانال خوبی بوده است که این همه نفر آن را دنبال می‌کنند، در اصطلاح به این روش نتیجه گیری خطای تایید اجتماعی گفته می‌شود در این عمل، فرد تنها به این نکته اکتفا می‌کند که چون تعداد زیادی از افراد یک کار خاص را می‌کنند حتما آن کار درست است. از همین رو بالا بودن تعداد فالوور اینستاگرام خود نیز باعث جذب فالوور می‌شود! فالوور بالا همان طور که گفته شد باعث افزایش اعتماد فرد به صفحه شما می‌شود.

 

استفاده از فالوور واقعی یا غیر واقعی؟؟

چرا برای کسب و کارمان باید فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشیم؟

خب ابتدا باید بدانید که اصلا چرا باید در اینستاگرام پیج داشته باشیم و اصلا اینستاگرام آنقدری محبوب هست که ما برای این رسانه وقت بگذاریم یا خیر؟ که با همه تحلیل‌ها وآماراتی که داده شده خواهید یافت که علاوه بر محبوبیت این فضای رسانه، خیلی‌ از افراد ماهانه از آن درآمدهای چند صد میلیون تومانی دارند!

حال این سوال شاید برایتان ایجاد شده باشد که چرا صفحه ما باید فالوورهای زیادی داشته باشد؟ داشتن تعداد فالوور زیاد ۲ مزیت بسیار بزرگ دارد که در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد:

√ کاربران زمانی که می‌خواهند صفحه شما را فالو (دنبال) کنند، ابتدا به تعداد کاربرانی که شما را فالو کرده‌اند یا به اصطلاح فالوورهای شما توجه می‌کنند و تعداد بالای فالوورها تقریبا بالای ۱۰۰۰ – ۲۰۰۰ فالوور، یک تاییدی است بر اینکه شما را فالو کنند یا خیر. اما نگران نباشید اگر تازه یک صفحه ایجاد کردید و فالوورهای زیادی ندارید، می‌توانید با استفاده از تولید محتوای خیلی با کیفیت و روش‌های خرید فالوور استفاده کنید. که اکثر پیج‌های بزرگی اینستاگرام که الان مشاهده می‌کنید، از خرید فالوور استفاده کرده‌اند.

√ شما با داشتن فالوورهای زیاد در واقع یک رسانه و جامعه مخاطب خیلی خوب دارید که می‌توانید با تولید محتوای جذاب همیشه آن‌ها را در صفحه‌ اینستاگرام‌تان حفظ و راضی نگه دارید. همینطور هر چقدر میزان افزایش فالوور اینستاگرام شما بیشتر باشد، قطعا شما راحت‌تر می‌توانید به اهداف درآمدی و مالی‌تان برسید و فروش بسیار بیشتری داشته باشید.

۲ دلیل بالا آنقدر قوی و محکم است که با فکر کردن به آن‌ها حتما قانع خواهید شد که روز به روز تلاش کنید تا فالوورهایتان مدام افزایش پیدا کند و در نتیجه آن رسانه و صفحه پیج شما بزرگ و بزرگ‌تر شود. در نهایت با یادگیری تولید محتوا برای پیج اینستاگرام و خرید فالوور می‌توانید ارتباطات‌تان را در اینستاگرام با دیگران و مشتریان احتمالی‌تان بیشتر و بیشتر کنید و همین باعث می‌شود تعداد فالوورهای شما به طرز عجیبی افزایش پیدا کند و پیج‌تان از حجم فالوورهایتان منفجر شود.

چرا نباید فالوور اینستاگرام غیرواقعی (فیک – Fake) در پیج داشته باشیم؟

هر زمانی که صحبت از افزایش فالوور به میان می‌آید، خیلی‌ از افراد به شما پیشنهاد خواهند داد که ربات‌هایی هستند که برای شما در عرض کمتر از ۱ ساعت، به عنوان مثال ۱۰۰۰ فالوور را برای شما جذب می‌کنند. اما باید بدانید که این فالوورها همگی غیر واقعی یا به اصطلاح فیک (Fake) هستند. فالوورهای فیک در واقع کاربرانی هستند که در اینستاگرام صرفا برای فالو کردن توسط ربات‌ها ساخته شده‌اند و معمولا ویژگی‌های ظاهری آن‌ها به این صورت است که هیچ تصویر پروفایل و پستی در صفحه اینستاگرام‌شان ندارند و صرفا عدد فالوور و فالووینگ‌شان بالا و پایین می‌شود.

در حقیقت برای پیج شما هیچ تاثیر مثبتی به عمل نخواهند آورد. برای همین ابتدا سعی داشته باشید با روش‌ها مختلف به جمع آوری فالوور بپردازید یا از کسانی که کارشان در زمینه اینستاگرام می‌باشد، درخواست فالوور واقعی بکنید. با خرید از این مجموعه‌ها دیگر خیالتان از بابت پیج راحت خواهد شد.

راه کسب و کار با داشتن پیج اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مهم‌ ترین و کاربردی‌ ترین رسانه‌های جمعی حال حاضر مردمان دنیاست که مورد توجه تعداد زیادی از افراد قرارگرفته است. استفاده از این برنامه دارای فواید زیادی از جمله فایده اقتصادی می‌باشد. بسیاری از مدیران کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ از اینستاگرام برای رونق مجموعه خود و افزایش فروش استفاده می‌کنند. پتانسیل برنامه مذکور موجب شده است تا بسیاری از افراد محصولات خود را از این برنامه دیده، پسندیده و بخرند. افزایش فروش اینستاگرام با استفاوه از خرید فالوور یکی از مهم‌ ترین مسائلی است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

باید توجه داشت که افزایش پیج فروش اینستاگرام به‌ راحتی ممکن نبوده و باید برای آن برنامه‌ ریزی خاصی داشته باشید. بهره‌ گیری از کارشناسان حوزه علوم ارتباطات و بازرگانی می‌تواند تا حد زیادی به شما در این مسیر کمک نماید. ما قصد داریم تا شما را با مهم‌ ترین راه‌های رسیدن به فروش بیشتر و سودی بهتر آشنا سازیم. آموزش تولید محتوای در اینستاگرام، تولید محتوای کسب‌وکار، تکنیک‌های افزایش فالوور افزایش و برنامه افزایش فالوور اینستاگرام از جمله مباحثی است که به آن خواهیم پرداخت.

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

° تولید محتوا یکی از اصلی‌ ترین مباحثی است که در بحث افزایش فروش اینستاگرام تأثیر گذار است. با داشتن محتوای مناسب و در نظر گرفتن مطالب جالب و مخاطب پسند می‌توانید تا حد زیادی در میدان فروش بزرگ اینستاگرام از جذابیت برخوردار شده و بدین طریق بر میزان مشتریان خود بیفزایید. باید توجه داشته باشید که نحوه تولید محتوا در هر شبکه اجتماعی مختلف می‌باشد. اینستاگرام به‌ عنوان یکی از پر کاربر ترین رسانه‌های حال حاضر دنیا، دارای مشتریان بالقوه‌ای است که می‌تواند توسط محتواهای ناب شما، تبدیل به مشتریان بالفعل شوند. در زیر نکاتی را برای آموزش تولید محتوا در اینستاگرام بیان خواهیم کرد:

۱٫ کیفیت حرف اول را میزند : باید توجه داشته باشید که محتوای تولدی شده توسط شما باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتواند نظر افراد را جلب نماید. از عکس‌های باکیفیت جهت معرفی محصولتان استفاده نمایید.

۲٫ جنبه بصری موضوع را نادیده نگیرید : تا جایی که می‌توانید از محصول استفاده‌شده عکس ارائه دهید زیرا هرچه قدر شما از کیفیت و زیبایی محصول تعریف نمایید، فایده آن به‌اندازه استفاده از آن نخواهد بود. درنتیجه سعی کنید به‌ عنوان‌ مثال از تن خور لباس عکس تهیه کنید، یا از نحوه کارکرد محصول الکترونیکی‌ تان یا هر چیز دیگر عکس یا فیلم ارائه دهید.

۳٫ مخاطبین هدف را مدنظر قرار دهید : شما باید بدانید هدف از فروش محصول برای چه قشری است. به‌عنوان‌مثال اگر کار شما فروش لباس کودکانه است، هدف شما نو پدر و مادرها هستند یا اگر محصول شما ارائه وسایل آشپزخانه است، عمده افراد هدف شما بانوان هستند. درنتیجه سعی کنید مطابق با روحیات و سلیقه آن‌ها تولید محتوا کنید.

تولید محتوای کسب‌ و کار

یکی از موضوعاتی که امروزه با استقبال زیادی روبرو شده است، تولید محتوای کسب‌ و کار است. شما می‌توانید خود در فضای اینستاگرام تبدیل به برندی شوید که دیگر فروشندگان محصولات باید برای کسب سود به شما مراجعه کنند. امروزه تولید محتوا یکی از اصلی‌ ترین موضوعاتی است که تمامی فضای اینترنتی را پرکرده است. شما می‌توانید با فروش مستقیم محتوا، فروش دسترسی به محتوا و جذب اسپانسر، به هدف خود برسید. فروش فایل‌های صوتی و تصویری، کتاب‌های الکترونیکی، ارائه کنفرانس‌های مناسب و … محتوا را در فضای اینترنتی به فروش برسانید. شما می‌توانید در فضای اینستاگرام با تولید محتوای مناسب برای دیگر گروه‌های کاری، به سود خوبی دست پیدا کنید.

نکته پایانی

اابته خرید فالوور بهترین پیشنهادی است که میزتوانید با انجام این مورد پیج‌تان را سریع تر راه اندازی کنید و بازدهی بیشتری نیز از پیج‌تان داشته باشید.addinsta.ir